Przejdź do głównej treści strony
UJ

Centrum Badań nad Szkolnictwem Wyższym - witryna archiwalna

Uniwersytetu Jagiellońskiego

logowanie
  • O Nas
  • Ludzie
    • Pracownicy
    • Współpracownicy
  • Działalność
    • Konferencje
    • Seminaria
    • Ekspertyzy
    • Projekty
    • NIRT
  • Łącza
    • Instytucje polskie
    • Instytucje zagraniczne
    • Proces Boloński
    • Ośrodki badawcze
  • Projekt HaZarD
    • Czym jest Projekt HaZarD
    • Konferencje
    • Nadzór i realizatorzy Projektu
    • Zadania Projektu HaZard
    • Zasada równości
    • Szkolenia
    • Dokumenty do pobrania
    • Linki do fotorelacji ze zrealizowanych działań
    • Seminaria
ramka nawigacyjna Bieżący baner
  • Czym jest Projekt HaZarD
  • Konferencje
    • Konferencja "Ochrona prawna i ocena publikacji naukowych"
    • Konferencja "Współpraca Uniwersytetu Jagiellońskiego z pracodawcami"
    • Konferencja "Doskonalenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich"
    • Konferencja "Etyka"
    • Konferencja "Ars Docendi"
      • Program konferencji
      • Prelegenci i abstrakty
      • Opis Warsztatów
      • Wzór streszczenia
      • Procedura rejestracji
      • Komitety: naukowy i organizacyjny
      • Sesja plakatowa
      • Lokalizacja Konferencji
      • Numery sal
      • Prezentacje z konferencji
      • Fotorelacja
    • Konferencja "Znaczenie rankingów dla Uniwersytetu Jagiellońskiego"
    • Konferencja "Uczelnia przeciw dyskryminacji"
    • Konferencja "Efekty Projektu HaZarD"
  • Nadzór i realizatorzy Projektu
  • Zadania Projektu HaZard
  • Zasada równości
  • Szkolenia
  • Dokumenty do pobrania
  • Linki do fotorelacji ze zrealizowanych działań
  • Seminaria
Prof. Jadwiga Mirecka Sztuka pisania testów
Dr. Ilona Baumane Interdisciplinarity: pros and cons. Some examples from PhD education path in Latvia
Mauro Mocerino Enhancing students' learning in laboratories through professional development of teaching assistants
Iwona Maciejowska Rozwój kompetencji dydaktycznych pracowników widziany z perspektywy wydziału i uczelni
Nataša Brouwer An impulse for lifelong exploration of teaching and learning
Paul Yates Academic Staff Development in the United Kingdom: local, national and international perspectives
© 2010-2022 Uniwersytet Jagielloński
Na stronach internetowych Uniwersytetu Jagiellońskiego stosowane są pliki "cookies" zgodnie z Polityką prywatności. Akceptuję
  • Redakcja strony |
Polityka obsługi ciasteczek